Spartacus’ün (Andy Whitfield) Son Hali

Spartacus ile müthiş bir şöhret yakala. 2. sezon çekimleri sırasında kanser teşhisi konsun. 3 ay sonra iyileştin desinler. Yine 3 ay geçsin ve kanserin nüksettiği haberini alıp diziden çekilmek zorunda kal.
Andy Whitfield bu zorlu dönemde saçlarından olmuş belki ama 2 kızı ve eşiyle beraber gayet iyi bir iyileşme sürecine girmiş gibi. Umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur. Spartacus olarak izlesek de izlemesek de sağlıktan önemlisi yok. O olmadı mı istediğin kadar meşhur ol, istediğin kadar paran olsun. Her şey yalan…

Şu resimleri gördükten sonra insanın yeni yıla girerken daha bir “sağlık” dileyesi gelir sanırım.


18 Comments

  1. Syhn dedi ki:

    >aynen öyle!
    Allah sıhhat versin ya..
    hakikaten geri yalann..

  2. cemo dedi ki:

    >Allah şifa versin ne denir ki başka 🙁

  3. Anonymous dedi ki:

    >Andy seni çok seviyorum ya umarım iyişirsin! =(

  4. Anonymous dedi ki:

    >Andy tanrı yardımcın olsun. Sen iyisin ve bizimle olmaya devan et lütfen.

  5. Anonymous dedi ki:

    >andy kalplerimiz senle sen olmadan spartakus diye bisis olmuyor bunu 2. sezondada gördük zaten…
    seni sadece spartakus olduğun için değil insan ve bir aile babası olduğun içinde seviyoruz . iyileşmene bak 3. sezonda seni görmeyi dört gözle bekliyorum
    erdem,,,

  6. mert dedi ki:

    >Allah acil şifalar versin adamı spartacusle tanıdık ama gerçekten çok sevdik umarım Yüce rabbim onu ailesine bağışlar..

  7. Anonymous dedi ki:

    >ay çok üzüldüm:(inşallah iyileşir yaaa:(

  8. tewd dedi ki:

    >1 saat önce öldü ne yazıkki

  9. Anonymous dedi ki:

    >bu gün itibariyle öldü zavallı adam

  10. tomakelove dedi ki:

    >Malesef oda kaybetti sanırım mesastas yaptı bundan kurtuluş yok.
    Allah rahmet eylesin….
    :(((

  11. özgürrichards dedi ki:

    >başımız sagolsun mekanı cennet olsunn ….

  12. Anonymous dedi ki:

    >Allah rahmet eylesin..

  13. Anonymous dedi ki:

    >o kadar cok uzuldum kı bagıra bagıra aglayasım geldı. nur ıcınde uyu

  14. Anonymous dedi ki:

    >Allah rahmet eylesin..cok severdim kendisini ne yapacaksın hayat bu gelip gidiyo insanlar..bizde gidecegiz Allah hayırlı ömürler versin hepimize.

  15. Anonymous dedi ki:

    >selam andy hayranları.ben filmini netten izlemeye başladığımın 2.günüydü.4 ay önce kanserden ölüğünü öğrendim.ne kadar üzüldüğümü tahmin edemezsiniz.filmi o kadar etkiledi ki.o kadar kısa zamanda bile hayranı oldum.resimlerine baktıkça gözlerim doluyor.genç yasta ölmesi ve bu kadar güzel gülümseyen gözlerin hayat göz yumması….ölümün kimi nerede ne zaman karşılayacağı belli değil ya işte bize en can alıcı örneğii…keşke onu tanıma gibi bi şansım olabilseydi..

  16. KORAY dedi ki:

    >allahtan rahmet diliyorum böylesi bir daha gelmez gözlerinin ifadesi hele mükemmel bi acı war sanki bu adamda yattıgın yerde mutlu ol andy…

  17. Anonymous dedi ki:

    >mekanı cennet olsun.

  18. iskender dedi ki:

    andyy kalplerimizdesin hep yaşayacaksın seni asla unutmayacağız…bu dünyaya gelen en adam gibi adamlardan birisin…belki de teksin…bakışların gülüşün haykırışın isyankarlığın aklımızdan çıkmıyor Allahımdan tek duam günahlarının affolması ve orda mutlu olman. adam gibi adamdın andy. erkeğin hasısın. çok seviyoruz seni

Yorum Yapın

Arts Blogs