Derbinin Ardından Schuster…

Derbinin Ardından Schuster…

İstanbul’a gitmeden önce aklımda yoktu Fenerbahçe maçı ama cebimdeki parayla bir adet bilet alabileceğimi farkedince bir anda kafama girdi ve neden gelmişken Fener maçını da izlemiyorum dedim. Dedim sadece. Öyle bir düşünceydi, geldi geçti. İstanbul’dayken, “oğlum sen yanlış maça gittin, asıl maç derbi” falan diyenler oldu. “Gitmişken onu da izler insan” diyenler oldu ama şu […]


İstanbul’dan Kısa Kısa…

İstanbul’dan Kısa Kısa…

Zaman çabuk geçiyor diyoruz ya hani, cidden çabuk geçiyor. Ne zaman İstanbul’a gittim ne zaman maç izledim belli değil, bir bakmışım evdeyim. O aradaki kısa zamanda gözüme çarpanları yazayım istedim. + Öncelikle uçak olayı bambaşkaymış. Yıllarca otobüslerde telef olmuşuz da haberimiz yok. Şu saatten sonra hiçbir güç beni otobüse bindiremez. Ne olduğunu anlamadan inişe geçiyorsunuz […]


İki Günlüğüne İstanbul… [BJK – D. Kiev]

İki Günlüğüne İstanbul… [BJK – D. Kiev]

İnönü stadı yıkılıyor dediler, Beşiktaş’tan bu sene cacık olmaz dediler. N’apalım abi dedik, en azından dünya gözüyle şu İnönü’de bir Avrupa maçı izleyelim dedik. Hem bunun Guti’si var, Q7’si var, kalede Hakan’ı var, var oğlu var yani. Gelen ısrarlara dayanamayıp Perşembe akşamı oynanacak Beşiktaş – D. Kiev maçı için yarın sabahın köründe İstanbul’a gideceğim.Hem ilk […]


Ernst Ernst Ernst!

Ernst Ernst Ernst!

Tamam futbol konusunu buraya taşıma fikrini rafa kaldırmıştım ama ara sıra ufak hatırlatmalar da yapmak gerekiyor. Hele ki Antalyaspor maçında izlediğim Ernst’ten sonra, 2 satır yazmak şart oldu. Guti’nin sakatlandığını, maç kadrosunda olmayacağını öğrenince insanın içi burkuluyor tabii. Geçen seneki en büyük eksik kilidi açacak adamın, ince pasları düşünecek adamın olmayışı. Guti de geldiğinden beri […]


Sen de hoş gelmişsin!

Sen de hoş gelmişsin!

Tekniği, tecrübesi, başarıları, o’su, şu’su zaten tartışılamaz bir oyuncu. Futbolunun son döneminde İnönü çimlerinde siyah beyaz formayla 3-5 resital yapsın bizlere yeter. Quaresma‘dan sonra sen de hoş geldin Guti, hoş geldin Guti Haz.


Hoş geldin sefalar getirdin

Hoş geldin sefalar getirdin

İş yapar mı, takıma katkı sağlar mı, aldığı paranın karşılığını verir mi hepsi bir muamma ama böyle bir risk almaya değerdi. Quaresma ismi Beşiktaş adına, belki de Türk futbolu adına son yıllardaki en büyük daha doğrusu en sansasyonel transferlerden. Forma vs. satışından gelecek paralar bile karşılar belki verilecek euroları ama bir de parladığı dönemden kesitler […]


Quaresma Beşiktaş’ta!

Quaresma Beşiktaş’ta!

Kendini futbola verirse, Beşiktaş adına bir şeyler yapmak isterse yeteneklerini izlemek açısından keyifli maçlar bizleri bekleyecektir ama Batuhan gibi sorun yaratacaksa işin ucu kötüye gidiyor. Çünkü en az 7.5 milyon Euro bağlandı bu transfere de, tabii tam rakamı daha açıklamadılar. Üstüne bir de yıllığı eklendi mi… Neyse, Tabata’dan daha mantıklı bir hamledir en azından. 10 […]


Teşekkürler…

Teşekkürler…

Öyle veya böyle bu adam bu takım için aynı sene içerisinde 2 tane kupa kazandırdı. Ne kadar defansif oynatsan da ne kadar her hafta şapkadan tavşan çıkarsan da bizi şampiyonluk turuna çıkartman, bizi İzmir Atatürk Stadı’nda deliler gibi tezahürat ettirtmen yeter. Teşekkürler her şey için… xnxx xhamster rokettube pornhub porno matureporno youporn hdporno teenporn youjizz […]


Ah bir de sakatlık olmasaydı…

Ah bir de sakatlık olmasaydı…

Lige havlu atmış bir takım, transferlerde fiyaskolar yaşamış bir takım, yönetimsel başarısızlıklarla dolu bir yıl ama İnönü’deki son maça yine taraftarının desteğiyle çıktı Beşiktaş. Tribünde güzel şeyler oldu. Nouma amigoluk yaptı, urfa türküleri söylendi, bol bol göndermeler yapıldı. Akşam güzel başladı ve devam etti ama o Simpsons denen kasap gitti hiçbir iddianın olmadığı maçta saçma […]


Geçmiş olsun…

Geçmiş olsun…

Süper oynamadık ama bol gol pozisyonlu zevkli bir maç oldu. Hem TS’nin hem bizim atak oyuncularımız biraz daha becerikli olsa 5-4 falan biterdi, daha da keyifli hale gelirdi, olmadı. 91. dakikadaki voleybol hareketi de bambaşka tabii, bariz gol şansını elle kesiyor, hakem dışındaki herkes görüyor. Neyse, söyleyecek fazla bir şey yok. Eğlenceli maç, sıkıcı skor. […]


Arts Blogs