ANKET: Hangi Komedi daha komedi?


Dizilerin yazlık moduna geçmesiyle elimde pek izlenecek komedi kalmadı. Yeni keşfettiğim Worst Week sadece 1 sezonluk ve bölüm başına 20 dakika olduğundan yavaş yavaş tüketme eğilimindeyim onu. Bu arada da şöyle efsane bir seriye başlamak istiyorum artık. Bünyede eksikliğini ciddi ciddi hissettiğim bir durum haline geldi bu komedi diziler.
Seçenekleri şöyle belirledim ama duruma göre eklemeler de yapabiliriz;
10 sezon oynamış ve artık adını efsaneler arasına yazdırmış Friends, 4 sezonluk İngiliz komedisi Coupling ve son zamanların favorisi How I Met Your Mother.
Komediden beklentim her sahneye saatlerce gülmek değil tabii ama sadece eğlendirecek bir dizi de aramıyorum. Her bölüm kendini çatır çatır izletmeli, güldürmeli, süresi de fazla olup beni sıkmamalı.

The Big Bang Theory, Worst Week ve özellikle Modern Family‘nin, bu türdeki favorilerim olduğunu hatırlatayım. Yorumlarla beraber oyları bekliyorum. 🙂
Not: Diğeri seçenler hangi diziyi daha komedi bulduklarını yazarlarsa da sevinirim tabii.


42 Comments

  1. MBV diyor ki:

    >Henüz Modern Family'nin ilk 10 bölümünü izledim, ama öyle komedi ki
    Himym'ın son sezonundan daha fazla güldüm ilk 10 bölümde. 😀

    Modern Family bence. 😛
    Ed O'neill da cabası.

  2. The Dude diyor ki:

    >the office (us version) tek gecerim

  3. SirEvo diyor ki:

    >@MBV
    Modern bitti abi, üzgünüm. 😀

    @The Dude
    O derece diyorsun. 😀 Peki bu serilerin hepsini izleyip bitirdin mi de öyle diyorsun yoksa sdadece office izleyip hayran mı kaldın? 😀

  4. MBV diyor ki:

    >2. sezon olmaycak mı yahu? 😀

  5. SirEvo diyor ki:

    >Olacak tabii ve biz de izleyeceğiz büyük bir keyifle ama o 2. sezona daha çok var. O arada da yeni bir komedi arayışı içerisindeyim. =))

  6. MBV diyor ki:

    >Güzel etsin zaten harika bir dizi. 😀

    Yeni bir arayış içindeysen,
    It's Always Sunny in Philadelphia var
    harika bir FX dizisi, muhtemelen izliyosundur. 😛
    Entourage var bide. 🙂

  7. SirEvo diyor ki:

    >Sunny'i izledim de sarmadı pek. Sildim sonra HDD'den. Entourage de çok uzun abi, kasılmaz onla ya 😀 Gerçi Friends de 10 sezon ama ne bileyim adı var. 😀

  8. MBV diyor ki:

    >Entourage'ı 1 haftada bitirdim gelmesini beklemek ayri bir zulümdü ama tam 7.sezona çok az kalmşken bitirirsin yeni sezonla beraber izlersin. 🙂
    İlk bölümü izle bir şans ver harika bir dizidir. 😀

  9. Çavlan diyor ki:

    >coupling müthiş, zaten kısacık bir şey, hemen biter. sonra da sırasıyla the office (us), seinfeld ve friends derim. anketteki şıklardan how i met your mother'ı da izliyorum ben hala ama son sezon çok sıkıcılaştı, zaten diğer dizilerin kulvarında değil kesinlikle.

  10. Kamil Akar diyor ki:

    >Şimdi TBBT hayranı olduğunu varsayarsak ve popüler kültür açısında himym çok önemli onu çerez niyetine aradan çıkarmalısın ancak hangisi komik diye sorarsan ankette'de dediğim gibi Friends derim. ama bir Two and ahalfm man gerçeğide varki gerçekten bütünlük olsun, espiriler olsun tek geçeceklerimden eğer bir sıralama yaparsak online devam ettiklerimde (friendsi bir kenara koyarak)

    1-The Big Bang Theory
    2-How i Met Your Mother & Two And a Half Men derim 🙂 bu ikisinde karar veremiyorum ama TBBT tabiki tepede

  11. Eren. diyor ki:

    >Friends derim. Hatta zamanında bir söz etmiştim Friends'le ilgili "Sevgilimden ayrılsam, bu dizinin bittiğine üzüldüğüm kadar üzülmezdim" diye. Ki kanıtladım da bunu 😛

    10 sezonluk müthiş bir efsane.

    Coupling de iyidir, ancak 4. sezonu Jeffrey'siz geçirdikleri için aşırı bayık bir final sezonu yapmışlardır. Bir de her sezon 5-6 bölüm. Çabucak tüketiliyor yani.

    How i met your mother ise ilk sezonlar güzel giderken, artık hadi artık bitsin bir an önce havasına büründüm ben. İlk iki sezonu falan oldukça iyi ama.

    Son sözüm yine Friends'ten yana olacaktır. İşin güzeli 10 yıl içinde adamlar nasıl büyümüş de kocaman adam olmuş ona da şahitlik ediyorsun. 😀

  12. SirEvo diyor ki:

    >Herkesin zevkleri ne kadar da farklı yahu. 😀 Yorumlara bakacak olursak hepsini bir şekilde izlemeliyim. 😀
    Anket devam ede dursun ben de bu arada Coupling'i çerez niyetine izlemeye devam edeyim. Duruma göre Friends ya da HIMYM'a geçerim artık. 🙂

  13. mit diyor ki:

    >Ben de bir sıralama yapayım bari 🙂 Gerçi benim ilk ikilim bayağı eski…

    1- Married with Children
    2- Perfect Strangers
    3- Two and a half men

  14. ilkay özen diyor ki:

    >Merhaba,

    Benim için bir numara 9 sezonluk efsane dizi seinfeld. Sonra Big Bang Theory ve IT Crowd

  15. Persephone diyor ki:

    >Friends'i bir izleyip aradan çıkarmak lazım bence, izlememiş olmamalı insan. 🙂 Duygusal bir bağla bağlıyım resmen diziye, o derece. Ve ben de How I Met Your Mother'ın Coupling ve Friends ile aynı kulvarda değerlendirilmemesi gerektiğini söyleyenlerdenim. Coupling kısa, önce onu aradan çıkarabilirsin ama. Office US de çok iyidir, gülmekten karnıma ağrılar sokan bölümlerini bilirim. İngiliz komedilerini seviyorsan IT Crowd amcalardan Black Books'u önerebilirim. Curb Your Enthusiasm, biraz hastalıklı komedilere giriyor, ben bayılırım, ama Philadelphia'yı sevmediysen bunda da zor anlar yaşayabilirsin. Gerçi bilemem yine de. 🙂 Arrested Development var sonra gerçekten kaliteli komedilerden. Ama ben önce Friends'i bir izle derim yine de. Arkadaş ortamı sit-com'larının atası neticede. 🙂

  16. Astrea diyor ki:

    >Oyum How I Met Your Mother'a ama diğer seçeneğini işaretlemiş olsaydım.
    Two And Half Man
    The Big Bang Theory
    derdim:)

  17. SirEvo diyor ki:

    >How I Met your mother'a olan bakışım değişti vallaha, kulvar farkından yüzünden. 🙂
    TBBT'yi beğenmemizin en büyük nedenlerinden biri Sheldon belki. HIMYM'da Barney karakteri sürekli övüldüğü için ve Sheldon'la kıyaslandığı için onu da aşırı merak ediyorum aslında. Sonuçta tek karakter baştan sona götürebiliyor bütün diziyi.

    Two and a Half Men'in 2. sezon ortalarına kadar izledim. Aslında şahane bir dizi ama neden ara verdiğimi ben de bilmiyorum. Sanırım ona da arada başlayacağım, her gün tek bölüm çerez niyetine. 🙂

    @MBV
    Entourage'e de sıra gelecek ama sanırım önümüzdeki yaza kalacak o. Bide 30 dakika olma gibi bir dezavantajı var. 20 dakika olsun istiyorum ben daha çok. :))

    Gerçekten herkesin bakışı, sevdikleri farklı. Bunları okumak güzel oluyor. Yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Şimdilik Coupling modunda ilerliyorum gibi ama Friends'e başlamam da an meselesi.
    Öneriler de üst üste gelince insan şapşırıyor. Başlamaya kalksam 10 tane dizi birden önerildi, seç beğen al yaparım artık. 😀

  18. Anonymous diyor ki:

    >Friends çok farklı bir şey. Ordaki arkadaşlığı, sıcaklığı ben HIMYM dahil hiçbir seride bulamadım. Her karakterin ayrı bir kimlik değeri var ve rolleri eşit payede paylaştırıp koca sitcom'u tek kişinin üzerine bağlamıyorlar. HIMYM'da Barnet Stinson'ı çıkarsak geriye izlenecek pek birşey kalacağını sanmıyorum, keza son sezonu bitirmek için gerçekten bir efor sarfettim. Şu an devam eden güldürüler arasında en beğendiğim Two and a half men'dir. Bu seriyi takip etmeyip sitcom izliyorum diye geçiniyorsanız yazık ediyorsunuz.

  19. SirEvo diyor ki:

    >Yazık edilen bir durum yok, çünkü herkes izlediği diziyi keyif alarak izliyordur diye tahmin ediyorum. Eğlenmiyorsa, gülmüyorsa niye izlesin ki? 🙂
    Her dizi herkese güzel gelmiyor maalesef ama two and a half men benim de sevdiğim dizilerden. Dediğim gibi 2. sezonda bıraktım, devam edicem bir ara. =)

  20. tyler78 diyor ki:

    >Adsız arkadaş doğru diyor. Friends'te tüm karakterler güzeldir ve hepsi de izlenir.(Hele Chandler) Friends'i izlememiş olman ayıp zaten. 😛

    O yüzden benim önerim önce Friends'i izlemen, sonra HIMYM'ı izlemen, sonra Friends'i bir daha izlemen, sonra Seinfeld, sonra TAAHM, sonra bir posta daha Friends patlatman. Tabii son izleyişin de artık gülemezsin. Bundan sonra alışkanlık yaptığı için izleyip durursun. Benim arka planda müzik yerine Friends açık olurdu. 🙂 Şu an yer sıkıntısı yüzünden bilgisayara bağlı olmayan bir diskimde olduğu için müzik dinlemeye geri döndüm. 😀 Biraz ara verip en baştan kaç kere izledim, hatırlamıyorum artık Friends'i. Biraz unutmak için ara vermek gerekiyor. 🙂 Şimdi sen hatırlattığın için diski bağlıyorum hemen. 🙂

  21. SirEvo diyor ki:

    >Abartmışsın abi sen de ya. 😀
    Ne kadar seversem seveyim baştan sona 1 kez daha izleyeceğimi sanmıyorum. O kadar çok vakit ayırmayı sevmiyorum tek bir diziye. 😀

  22. Persephone diyor ki:

    >Friends öyle bişey ama 😛 İzleyip de her sene 'geleneksel Friends hatim etme günleri' gerçekleştirmeyen az insan tanıyorum. 😛 – dayanamadım atladım, Friends benim için çok özel. 😛 –

  23. SirEvo diyor ki:

    >Ulen ne Friends'miş ya! 😀

    Açık söylemek gerekirse Coupling'e başladım, ilk 2 bölümü de izledim ama bana "hemen ertesi bölümü izlemeliyim" dedirten bir hava estirmedi. Friends için bunu diyor musunuz?

  24. Persephone diyor ki:

    >Hmm, genel konuşursak, diyebileceğimi sanmıyorum, ilk bölümler hemen herkesi sarmayabiliyor. Yani en azından 'aman tanrım şimdi çok gülcem' diye çok büyük beklentilerle başına oturanları. Ama kesinlikle bir dene, 20 dakika neticede. 😀

  25. tyler78 diyor ki:

    >Aslında kötü ettik. Beklentini çok yükselttik. Sen şimdi sevmez, bizi suçlarsın. 😛

    Ama böyle 20 dakikalık komedilerin izlenebilirliğinin ne kadar yüksek olduğunu ve nasıl bağımlılık yaptığını bilirsin. Friends'te abartı bir duruma dönüşüyor bu.

    İlk bölümden sarmayabilir. Zaten görüntü kalitesi de pek iyi değil bayağı eski olduğundan. (Beni sarmıştı gerçi) O yüzden sevmezsen, en azından birkaç bölüm dayan diyorum.

    Coupling'i ise çok eskiden bir bölüm izleyip bırakmıştım. Muhtemelen güzelleşiyordur ama İngiliz dizi-filmleri zor sarıyor beni.

    Bu arada ilk mesajımı bir sarhoş yazmış gibi duruyor. 🙂 Hatalar falan…kusura bakma.

  26. SirEvo diyor ki:

    >@Persephone
    Denicem canım, o kesin. 🙂

    @tyler78
    Beklentiler tavan abi, yapçak bir şey yok artık. 😀

  27. Edizliv diyor ki:

    >yaa sen hala couplingi sorguluyomusun….???!!!
    canım çıktı sana şu diziyi izleticem diye… Ben how i met ide izledim..big bang theory ide izledim… ama coupling gibisi gelmedi… devam et…
    friends i 3-4 bölüm izledim ama o zamanın komedisi heralde diyip bırakmak zorunda kaldım… Sen couplingde ısrar et… ve Jeff-patrick gerçeğiyle tanış…14 dk bölüm başı bitir 2 sezon gene tartışalım…burdaki arkadaşların çoğunada tavsiyem…%100 garanti…BEST

  28. Edizliv diyor ki:

    >entourage komedi değil bana göre…Eğlendiriyor ama güldürmüyor…
    Komedi deince aklıma Coupling geliyor…izlemeye dewam et…2 de kesme yazık edersin…
    walla izlemezsen bırakcam bloğu:D

  29. Kamil Akar diyor ki:

    >Abi artacak tabi çünkü bu Friends 🙂 Awsome!!! cidden ilk işin Friends olmalı hepsini geçtim Friends izlememiş insan Star Wars izlememiş insanla eşdeğer :)) Himym Taahm felan zamanla izlersin ama önce kesinlikle Friends Friends Friends Friends Friends Friends Friends 😀

  30. SirEvo diyor ki:

    >@Edizliv
    Abi önerdiğin dizinin süresini bilmiyorsun daha 🙂
    Dizi 30 dakika, 15 dakika değil. 30 dakika olduğundan sıkıntı var zaten, müthiş bir şekilde göz açıp kapayıncaya kadar geçmiyor. 🙂

  31. Edizliv diyor ki:

    >ayıp sana:D sen biraz sabır göstersen o dizi fantastik…izle…
    İNADINA COUPLİNG

  32. SirEvo diyor ki:

    >Araya Dünya Kupası girince boş vakitler azalıyor. Dünya Kupası bitince abancam bir tanesine bakalım. :))

  33. Anonymous diyor ki:

    >tbbt seviyorsan otur the it crowd izle, kendinden geç. sonrada aynı ekibin dizisi olan black books izle.

  34. SirEvo diyor ki:

    >IT Crowd'ın son bölümü kaldı zaten. 🙂 Sağ aşağılarda Dizi Ajandam var, yazıyor orada. 🙂

  35. Can diyor ki:

    >Seinfeld, Friends ve Coupling'in yanına zor dizi yazarım. Belki İngiliz komedisi hayranlığımdan My Family ve Only Fools and Horses. Yeni dönem komedilerin hiçbiri yarışamaz bunlarla; Friends bittiğinde ağladım ben be 🙂

  36. SirEvo diyor ki:

    >Abi böyle diye diye Friends'ı başlatçanız beni ya. 😀
    Coupling sarmaya başladı. Zaten kısa da sezonları. Onu bir çırpıda bitirip Friends'e geçmek istiyorum.

  37. Can diyor ki:

    >@SirEvo

    Bizim blogda her ay bir tane dizi değerlendirmesi yazıyorum farkettiysen. Friends yolda. Daha net bir fikir edinirsin. Bu arada IT Crowd'u da tavsiye ederim. 3 sezon bitti 7 şer bölüm her biri. Hemen bitiyor ve son derece iyi.

    Şu iyi fikir verir.

    http://www.youtube.com/watch?v=2vbzoJHqf5Y

  38. SirEvo diyor ki:

    >Abi ben Barbarossa'yı takip ediyordum, sizin blogu yeni gördüm. Orayı da aldım hemen listeye, dizi incelemelerine bakayım bir ara.

    IT Crowd'u bilmez miyim yav, izledim ben de, sadece final bölümü kaldı. 4. sezon gelsin, öyle izlicem onu da. 😀
    Hatta 2 yorum üstte var hemen, belirttiydim. :))

  39. Lee diyor ki:

    >Her türlü The Big Bang Theory.
    Her bölümde yerlere yatıyorum gülmekten.
    Sheldon efsanevi bir karakter.
    Modern Family de son zamanlarda izlediğim en iyi komedilerden.
    Ama oyun TBBT'ye 🙂

  40. SirEvo diyor ki:

    >"The Big Bang Theory, Worst Week ve özellikle Modern Family'nin, bu türdeki favorilerim olduğunu hatırlatayım. Yorumlarla beraber oyları bekliyorum. :)"

    TBBT izlenip bitenlerden zaten Lee. 🙂

  41. huseyin diyor ki:

    >bayağı zaman geçmiş üstünden ama yazalım yine de. birçok kişi gibi friends'i izlemeni tavsiye ederim ama ilk sezon yavandır biraz. sabrettiğiniz taktirde hayat boyu izleyeceğiniz bir dizi olduğunu görürsünüz. gerçekten çok özeldir. friends'ten sonra da that 70's show'u tavsiye ederim.

  42. SirEvo diyor ki:

    >70s Show da Friends de gerçekten çok vakit ayırılması gereken dizilerden. Çok uzun sezonları ama aklımda her iki dizi de. Friends öncelik tabii. Herkes önerir mi bir diziyi yahu 🙂 Gerçi efsane olduğunu biliyorum da, üşeniyorum başlamaya. :))
    Teşekkürler hüseyin.

Yorum Yapın

Arts Blogs